Ben je niet tevreden over de bestelling die je hebt ontvangen? Of heb je een defect artikel ontvangen? Dan lossen wij dat natuurlijk netjes op!

Ik wil mijn bestelling terugsturen omdat het niet naar wens is..

Om gebruik te maken van dit recht kun je het pakket retourneren aan onderstaand adres. Je hoeft je retour niet aan te melden per telefoon of e-mail. Wij adviseren je een begeleidend schrijven mee te sturen in de doos met daarop het ordernummer (anders kunnen wij je retour niet verwerken). Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Wanneer je een bestelling retourneert, zal het bedrag altijd worden teruggestort. Wanneer je een andere maat wilt van een kostuum, kun je dus opnieuw het kostuum in de juiste maat bestellen.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. 

Opmerkingen: 

  • Er is geen gebruikersschade zichtbaar, zowel op het product als op de verpakking.
  • Een retourformulier is niet nodig, wél een begeleidend schrijven met daarop het ordernummer.

De kosten van een dergelijke retourzending zijn altijd voor de koper. Creditbetalingen worden binnen 14 dagen uitgevoerd, je ontvangt hier per mail een bevestiging van.

LET OP! Zorg er altijd voor dat de retourzending voldoende gefrankeerd is.

LET OP! Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.

Producten zijn defect/verkeerd geleverd

Zijn jouw bestelde feestartikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan lossen wij dit zo snel mogelijk voor je op!

  1. Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] en geef duidelijk aan om welke producten het gaat en wat er mankeert.
  2. Feestcenter.nl stuurt vervolgens een retourlabel waarmee je de defecte of verkeerd geleverde producten kunt retourneren. Let wel op dat de producten goed verpakt zijn in een enveloppe of doos en dat het retourformulier is bijgevoegd.
  3. Plak het retourlabel op de enveloppe of doos en lever deze in bij een PostNL postkantoor.
  4. Zodra de retourzending is ontvangen zullen we de producten controleren en een eventueel vervangend product naar je toesturen of een credit uitvoeren. Dit mag je uiteraard zelf bepalen!

Retouradres Feestcenter.nl

T.n.v. Feestcenter (vermelden SVP)

Vennendreef 3

5807 EV Oostrum

Nederland

 

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden